ecommerce

Ecommerce Website

မိတ်ဆွေဟာ ကိုယ့်လုပ်ငန်း အောင်မြင်ဖိုု့အတွက် အလွန်စိတ်အားထက်သန်နေပါတယ်။ မိတ်ဆွေရဲ့ အွန်လိုင်းစတိုးကို လွှင့်တင်လိုက်ပါတယ်။ ဒါမှမဟုတ် နဂိုရှိပြီးသား အွန်လိုင်းစတိုးကိုပဲ အကြီးစား ပြင်ဆင်မှု ပြုလုပ်လိုက်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ပြသနာလေး တစ်ခုရှိနေပါတယ်။ အဲဒါကတော့ ဘယ်သူမှ မိတ်ဆွေရဲ့ ဝဘ်ဆိုဒ်ကို လာမကြည့်ကြတာပါပဲ။ မိတ်ဆွေရဲ့ အွန်လိုင်းစတိုးဟာ ၂၄ နာရီ၊ ၇ ရက် ဖွင့်ထားတယ်ဆိုတာနဲ့ အပြင်မှာ တကယ် ဆိုင်တစ်ဆိုင် ဖွင့်တာလောက် အလုပ်ရှုပ်မှာ မဟုတ်ဘူးလို့ မယူဆထားလိုက်ပါနဲ့။ အွန်လိုင်းစတိုးကို မားကက်တင်းလုပ်ရတယ် ဆိုတာဟာ အလွန်များပြားတဲ့ အချိန်နဲ့ စိတ်ရှည်မှု လိုအပ်ပါတယ်။ အွန်လိုင်းစတိုး အတွက် မားကက်တင်း လုပ်ရတာ အပြင်မှာ တကယ့်ဆိုင်ဖွင့်တာထက်တောင်မှ ပိုပြီး အပြိုင်အဆိုင်များနိုင်ပါတယ်။ အွန်လိုင်းစတိုး မားကက်တင်း နည်းလမ်းဟာ ပိုင်ဆိုင်သူရဲ့ ရည်ရွယ်ချက်၊ ပိုင်ဆိုင်တဲ့ ငွေကြေး နဲ့ လက်ထဲမှာရှိနေတဲ့ ကုန်ပစ္စည်းတွေပေါ်မှာ အများကြီး မူတည်နေပါတယ်။ ၁။ မိတ်ဆွေရဲ့ ဆိုရှယ်မီဒီယာက အပျံစား ဖြစ်နေရပါ့မယ် မိတ်ဆွေထင်ချင်ထင်မယ် ဘာလို့ ဒီကိစ္စက နံပါတ်တစ်ဖြစ်နေရတာလဲလို့။ ဘာဖြစ်လို့လဲ ဆိုတော့ မိတ်ဆွေရဲ့ ဖောက်သည်တွေက မိတ်ဆွေရဲ့ လုပ်ငန်း စစ်မှန်ကြောင်း သေသေချာချာ စစ်ဆေးလေ့ရှိလို့ ပါပဲ။ အဲဒီတော့ မိတ်ဆွေရဲ့ ဆိုရှယ်မီဒီယာ ကအမြဲတမ်း နောက်ဆုံးသတင်း တင်ပြီးသား ဖြစ်နေစေရပါ့မယ်။ တကယ်လို့ မိတ်ဆွေရဲ့ လုပ်ငန်းဟာ တစ်ယောက်တည်းလုပ်နေတာ ဆိုရင် မိတ်ဆွေအနေနဲ့ မိတ်ဆွေရဲ့ Facebook, Twitter ဒါမှမဟုတ် Pinterest နဲ့ Instagram ကို အကောင်းဆုံး ဖြစ်အောင် လုပ်ထားရပါမယ်။ ၂။ အချိန်အတိုင်းအတာနဲ့ စျေးလျော့ပေးတာမျိုး လုပ်ပါ မိတ်ဆွေ အနေနဲ့ အထူးလျော့စျေးနဲ့ အထူးအခွင့်အရေး ဆိုတာမျိုးတွေကို Black Friday ဒါမှမဟုတ် အလုပ်နားရက်တွေမှာပဲ လုပ်မယ်ဆိုရင် မိတ်ဆွေအတွက် အခွင့်အရေးနည်းပါတယ်။ မိတ်ဆွေအနေနဲ့ ဒါမှမဟုတ် မိတ်ဆွေရဲ့ လုပ်ငန်းအနေနဲ့ စိတ်ကူးပေါက်လာချိန်တိုင်း ပရိုမိုးရှင်းကုဒ် နံပါတ်ပေးတာမျိုး အထူးလျော့စျေး ပေးတာမျိုး ဆိုရှယ်မီဒီယာက တဆင့်လုပ်ပါ။ သတိထားဖို့အချက်က အဲဒီလိုလုပ်ဖို့ ဆိုရင် ဆိုရှယ်မီဒီယာမှာ Follow လုပ်ထားတဲ့သူများမှ အဆင်ပြေမှာပါ။ ၃။ ဖောက်သည်တွေနဲ့ ထိတွေ့မှု ပြုလုပ်ပါ ဖောက်သည်တွေကို မိတ်ဆွေ ရောင်းချထားတဲ့ ကုန်ပစ္စည်းနဲ့ တွဲပြီးဓါတ်ပုံရိုက်ထားတာကို ပို့ခိုင်းတာမျိုး လုပ်ပါ။ သူတို့နဲ့ ဆိုရှယ်မီဒီယာ ပေါ်ကနေ တတ်နိုင်သလောက် ထိတွေ့ဖို့ ကြိုးစားပါ။ ဒါမှ သူတို့က မိတ်ဆွေဟာ သူတို့ကို ဖောက်သည်သက်သက် ဆိုတာထက်ကို လူသားချင်းအနေနဲ့ ပါ သတိထား ဆက်ဆံတယ်ဆိုတာကို သဘောပေါက်လာပါလိမ့်မယ်။ ပြီးတော့ သူတို့ကို မိတ်ဆွေ ရောင်းချထားတဲ့ ကုန်ပစ္စည်းနဲ့ ပါတ်သက်တဲ့ သဘောထားမှတ်ချက် (Review) ရေးခိုင်းပါ။ ၄။ ဖောက်သည်တွေရဲ့ စိတ်ကျေနပ်မှု မိတ်ဆွေရဲ့ ဖောက်သည်တွေကို မိတ်ဆွေဆီက ပစ္စည်းဝယ်ယူတဲ့အတွက် ကျေးဇူးတင် ကြောင်းပြောပါ။ မိတ်ဆွေအနေနဲ့ သူတို့ပို့ထားတဲ့ (Review) နဲ့ သူတို့ရဲ့ ဓါတ်ပုံတွေကို မိတ်ဆွေရဲ့ Website မှာ တင်ခြင်းအားဖြင့် မိတ်ဆွေရဲ့ လုပ်ငန်းဟာ ပွင့်လင်းမြင်သာမှု ရှိကြောင်း ပြသပြီး ဖြစ်သလို လူတွေ သဘောကျစရာ ဖြစ်စေပါလိမ့်မယ်။ Let’s connect the world by PUNNAMI! လူကြီးမင်းအနေနဲ့ လုပ်ငန်းအတွက် ဝဘ်ဆိုဒ် တစ်ခု ရယူလိုပါက၊ အသေးစိတ်ထပ်မံသိရှိလိုသည်များရှိပါက Punnami Messenger မှ တဆင့် မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။ ကျွန်မတို့ ကုမ္ပဏီလိပ်စာ – အမှတ် (၂၆၆၊ ပထမထပ်)၊ ကောလိယလမ်း၊ တောင်ဥက္ကလာပမြို့နယ်၊ ရန်ကုန် သို့လည်းကောင်း 09404070267 သို့လည်းကောင်း ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်ရှင်။

Tags: No tags

One Response

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *